Reklamace zboží

Pokud jste se rozhodli zboží reklamovat, rádi vám s tím pomůžeme.

Reklamace nás mrzí, ale chápeme, že se to může stát – a jsme připraveni vše rychle a férově vyřešit.

Jak uplatnit reklamaci?

1. Vyplníte reklamační formulář níže.

  • Prosíme o co nejpřesnější popis závady.
  • Přiložte detailní fotografie závady, aby byla co nejlépe viditelná.

2. Po přijetí formuláře vás budeme kontaktovat s řešením reklamace.

  • Uděláme vše pro to, abychom reklamaci vyřešili co nejrychleji – ideálně ještě před uplynutím zákonné lhůty 30 dní.

Máte dotazy? Kontaktujte nás na čísle +421 911 020 327 nebo e-mailem na info@gardeneshop.cz.


Reklamace vyřizujeme v souladu se Občanského zákoníku 40/1964 Sb. a v souladu s naším reklamačním řádem, který naleznete v bodě 8 na stránce Obchodní podmínky.

Pokud chcete zboží vrátit, podrobnosti naleznete na stránce Vrácení zboží.

Reklamační formulář

iTrading s.r.o. Rumančekova 858/32 82101 Bratislava Slovenská republika IČO: 46187073 IČ DPH: SK2023276365
Nastavení cookies