Časté otázky

Jak nakupovat na gardeneshop.cz?

Jednoduchý postup najdete na stránce jak nakupovat.


Jak rychle bude zboží dodáno?

Dodací lhůta je uvedena v detailu jednotlivých produktů, případně Vám ji rádi upřesníme na základě Vašeho požadavku.


Jak mohu za zboží zaplatit?

Za zboží můžete bezpečně zaplatit přes PayPal (z účtu PayPal nebo platební kartou) nebo platbou předem na účet. Bližší info Vám zašleme ve faktuře po potvrzení objednávky. Bližší informace o způsobech platby naleznete na stránce doprava a platby.


Jak my bude zboží doručeno?

Dopravu zajišťují profesionální prepravní společnosti, které Vám zboží spolehlivě doručí přímo domů.

 

Kolik stojí doprava zboží?

Dopravu zajišťují profesionální přepravní společnosti, které Vám zboží bezpečně doručí přímo domů. Cena dopravy je automaticky vykalkulovaná po vyplnění adresy ještě před potvrzením objednávky.

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano. Vaši objednávku Vám bezpečně doručíme do České republiky, Slovenska, Rakouska, Polska, Maďarska a dalších zemí EU.

 

Mohu si zboží přijít vyzkoušet, případně vyzvednout osobně?

Ve snaze udržovat příznivé ceny a širokou nabídku nabízených produktů se věnujeme výhradně internetovému prodeji. "Kamenné" prodejny, kde by se dal produkt vyzkoušet / vyzvednout osobně, neprovozujeme.

 

Jaká je záruční doba?

Na všechny výrobky na stránce www.gardeneshop.cz je poskytována zákonná záruční doba 24 měsíců. Na vybrané produkty výrobci nabízejí delší záruční doby, např. 5 let.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

Bližší informace o reklamacích naleznete na stránce reklamace.